Veelgestelde vragen

Bekijk hieronder de veelgestelde vragen.
Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag!

Veelgestelde vragen

Met welke levertijd moet ik rekening houden?

Orders welke voor 15:00 uur bij ons binnen zijn, worden indien gewenst, de volgende werkdag geleverd. Om de voortgang van uw bestelling te kunnen volgen ontvangt u nadat u de bestelling hebt afgerond een mail van GLS met een zogenaamde track and tracé button.

Wat zijn de verzendkosten?

De bijdrage in de kosten voor levering op het gekozen afleveradres en afhalen in de winkel van uw keuze bedraagt € 4,95. Indien de bestelling een waarde heeft die groter is dan € 50,= vervalt de bijdrage in de kosten voor levering.

Hoelang heb ik garantie op mijn product?

Bij Enorm heeft u altijd de standaard fabrieksgarantie op een product. Dit kan per merk en product verschillen. De fabrieksgarantie vindt u in de verpakking. De datum op de factuur geldt als ingangsdatum voor de garantie. U kunt aanspraak maken op fabrieksgarantie als er geen sprake is van gebruikelijke slijtage, opzettelijke beschadiging of nalatigheid. Neem contact op met uw winkel voor meer informatie over garantieafwikkeling.

Ik wil mijn product retourneren.

Ondanks het feit dat uw bestelling met zorg wordt samengesteld, kan het voorkomen dat er iets niet naar wens is. Neem in voorkomend geval contact op met de door u gekozen winkel. U kunt het product binnen veertien (14) dagen na aflevering terugbrengen naar uw winkel. U krijgt dan de aankoopprijs terugbetaald. Bent u niet in staat om het artikel naar de winkel te brengen? Dan stuurt u het artikel inclusief alle toebehoren en de originele factuur in een deugdelijke verpakking voor eigen rekening en risico naar uw Enorm winkel. U ontvangt de aankoopprijs uiterlijk 30 dagen na ontvangst van de goederen retour op uw bankrekening.